ENjoy

Questions, answers, life, fun, friends and love!

joi, 3 decembrie 2009

A fost demult..candva...

Si ma intreb cateodata
De ce viata e asa proasta?
Dar ,frumoasa!
Si incet ma misc
Dar repede cu gandul
Si imi trec o mie de iluzii monotone prin minte
Incerc sa vad printre randuri,
Incerc ca ma comport cuminte
Fata de tot,
Dar numai pot!
Incerc sa ma opresc,
Dar plec!
Si starea mea
Nu o va intelege nimenea
Chiar daca zambesc si rad si fug
Undeva acolo nu sunt eu...e doar o prefata
A ceea ce noi numim viata..
Hmm ciudat concept..
Vreau sa fug undeva departe
Si sa ma inec in maree...
Oare?
Nici eu numai stiu ce vreau,
E totul in ceata
Si merg de pe o zi pe alta...
Acum incerc ca uit ce a fost
Si subit mai scriu un rand,
Si inca unul..
Ceata.
Vise nepermise,
Certuri,
Si alte obiceiuri.
Vreau sa pot sa trec peste tot
Si sa fiu rece,
Si sa nu-mi pese,
Dar nu pot!
Si vreau multe
Si numai gasesc rime..
Si vezi tot ce vreau eu...
E pe TINE....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu