ENjoy

Questions, answers, life, fun, friends and love!

marți, 6 iulie 2010

Efemer

Ajuta-ma sa-ncep o viata noua,
Sa las tigara si sa numai beau,
Pacatele astea amndoua
Ma fac batran si jur ca numai vreau.

Ajuta-ma sa fiu ca altadata,
Pe mine insumi sa ma regasesc
Din bucuria zorilor curata
Sa-mi iau puterea de-a trai firesc.

Aripi de fluturi,purtati-ma-n zbor
Zeul iubirii e nemuritor.
Aripi de fluturi,in aur nestins
Spune-ti tristetii ca nu m-a invins.

Ajuta-ma acum si pe vecie
Da-mi mana tasi fa-ma fericit
Tu esti izvorul meu de apa vie,
Si cel din urma port din asfintit.

Ajuta-ma,iubirea mea, cea mare,
Nu te cunosc,dar stiu ca vei veni
Printr-o ninsoare de ciresi in floare
Vom colinda fumosi ca doi copii.

Avem o tinerete zbuciumata,
Cu nopti pierdute si un trai ciudat.
Dar intr-o zi am intalnit o fata
Si viata mea intreaga s-a schimbat.

Logodna noastra a tinut o vreme
Iar toti ai mei se mirau de ea
Si cand a fost destinul sa ne cheme
A devenit pe veci sotia mea.

Adio prieteni de-o seara,
Adio prieteni de-un ceas,
Va spun pentru ultima data
Adio si bun ramas.

Asa-i lasat pe lume din vecie
Barbatul si femeia se unesc
Si la acest izvor de apa vie
Tulpini de viata noua infloresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu