ENjoy

Questions, answers, life, fun, friends and love!

marți, 26 ianuarie 2010

Because...

De ce e asa?
De ce de fiecare data cand incerc ceva totu' se duce?
Si jur parca as vrea sa ma apuce o criza idioata de ras
Dar nu pot,caci e prea greu,
E prea greu sa fiu eu...
E prea greu sa fiu eu in ultima luna de zile,
De ce nu pot avea o luna,
Cel putin o luna buna,
De azi pana peste 31 de zile?
Astazi e bine, maine e rau,
Da' asa afost sa fie,
Una calda,una rece,
Una buna si gata totu' trece...
Degeaba trece...
Parca trece prin mine
Fara sa-mi arate lucruri senine,
Parca am pierdut tot ce aveam,
Prietenii numai sunt cei pe care obisnuiam,
Nici cei pe care ii consideram prieteni buni
Acum,s-au dus,
Sunt nu stiu,undeva departe
Dar totusi aproape am ramas doar cu vro trei,
Ce conteaza?cel putin sunt ei,
Nu inteleg ce se intampla pe bune,
Am gresit eu cu ceva
Sa dispareti toti asa din viata mea?
Cel putin zice-ti-mi frate odata
Sa stiu sa trec si eu peste
Cum trece o zi rece
Defapt sunt prea confuza
Ca sa inteleg de ce se intampla
Tot ce se intampla.
Totu-i prea monoton,parca e la fel,
Defapt viata e un circuit de cercuri
Ce se arata mereu la fel,
Daca nu aceleasi circumstante,
Le pui cap la cap
Si defapt vezi ca sunt niste ate.
Asta e viata defapt,e o ata
Tragi prea tare se rupe,
Nu tragi te invarte de te rupe,
Si te duce acolo unde nu vrei.
Si incerc sa-mi dau seama ce mai simt
Dar degeaba caci tie nu-ti pasa,
Sau poate e vina mea?!
Vina mea pentru ca incerc
De fiecare data sa fac ceva?!
Incerc sa fie bine si pentru mine si pentru tine
Poate ca sunt egoista si incerc sa nu-mi calc orgoliul,
Dar nu e asta!
Mie frica ca osa te pierd pentru toata viata
Dar cred ca deja e prea tarziu
Si nu o mai scriu inca o data degeaba,
Tu oricum nu vezi ce scriu,nu intri aici sa citesti asta
Si oricum chiar daca ai face-o n-ai intelege.
Nu esti ca mine!
Cum zice si ea,prietena mea
Merit ceva mai bun,dar ce?
Ca pe lume nimic nu e bun,
Doar are mai putine lucruri nenule,lucruri nebune,
E doar ceva in minus scazut din ceea ce trebuie sa fie in plus,
Iar eu...
Eu ma simt in PLUS pentru TINE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu